Copyright © Alle rettigheter
Thea Kristine Tangen Kiær

Please do not use my work without my permission on any website, blog, for personal use, or claim it as your own.

Visual artist

Bildet mitt
I am a 25 year old girl from the southeast of Norway, now living in Trondheim. ART is my passion, and my biggest dream is to live doing what I love. I've got quite a versatile background in the arts. I went to an artistic high school, and I'm an INTERIOR DESIGNER by education. I'm also very interested in working with placing art into the interior. Today I am studying at uni to become a PRESCHOOL TEACHER. Besides being a VISUAL ARTIST I want to work with children and their pure and honest CREATIVITY. Please enjoy my artwork ♥

onsdag 20. oktober 2010

Mitt motto!

"Hva skal man med kunstutdannelse når man lykkes bedre i livet med rent talent!?" ♥

Det skal sies at jeg har søkt på alt av kunstakademi i Norge, men ingen av dem finner meg "kvalifisert nok til studiet". Det gjorde dem riktignok i Canada, der jeg kom inn på Emily Carr Institute of Art and Design i 2007, men på den tiden valgte jeg å takke nei til plassen siden jeg ikke følte meg klar for å dra til Vancouver og bli der i 4 år.

Men vanlige folk liker det jeg lager og vil ha det på veggen sin hjemme og se på det hver eneste dag - og det er det som betyr noe for meg♥

Det er jo mye bedre med noe ektefølt, enn noe tillært! :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar