Copyright © Alle rettigheter
Thea Kristine Tangen Kiær

Please do not use my work without my permission on any website, blog, for personal use, or claim it as your own.

Visual artist

Bildet mitt
I am a 25 year old girl from the southeast of Norway, now living in Trondheim. ART is my passion, and my biggest dream is to live doing what I love. I've got quite a versatile background in the arts. I went to an artistic high school, and I'm an INTERIOR DESIGNER by education. I'm also very interested in working with placing art into the interior. Today I am studying at uni to become a PRESCHOOL TEACHER. Besides being a VISUAL ARTIST I want to work with children and their pure and honest CREATIVITY. Please enjoy my artwork ♥

tirsdag 2. mars 2010

Nyttige tilbud!




Det hele startet med at jeg registrerte meg som enkeltmannsforetak i Brønnøysundregistrene, og så plutselig får man det ene tilbudet etter det andre - på ting som kan gjøre det lettere for meg å nå ut til kunder! Det er en uvant situasjon for meg å være i. Jeg er jo så vant med å sitte å rive meg i håret og lete, og rett og slett saumfare nettet for muligheter som kan hjelpe meg til å lykkes med kunstenbusinessen min:)

Så idag rett etter jeg kom ut fra dagens forelesning (som omhandlet bevissthet, om noen lurte:P) så ringte telefonen min. Jeg skjønte ikke mye av det personen sa i andre enden av tråden, men fikk med meg stikkord som; "billedkunst", "tilbud", men jeg ba dem ringe igjen senere- noe jeg ikke trodde de kom til å gjøre. Men den gang ei! Med en gang jeg kom innafor døra på hybelen ringte dem igjen, og denne gangen fikk jeg med meg at det var en fra søkeportalen kvasir.no som ringte og ville selge meg et pakketilbud for at min nettside og jeg som billedkunstner lettere kunne bli søkt opp på nett når folk søker etter kunst. Dette måtte jeg pent takke nei til, for det her var ikke akkurat gratis!!!! 8000,- skulle dem ha for at hjemmesida mi og min bedrift skulle synes i søkene til kunst i hele Norge og 1700,- for bare Tromsø-området. Og disse prisene var pr år!!!! Jaja... egentlig et greit tilbud, men også jævla dyrt for en fattig student og kunstner som meg:P

Men det skulle ikke ende der, for da jeg åpnet mailen min lå det en mail der og, fra en bedrift som hjelper en med å starte nettbutikk!! Og alt dette kom på løpende bånd siden jeg nettopp hadde registrert meg i Brønnøysundregistrene. Syns egentlig det var litt ålreit å få litt seriøse og nyttige tilbud - som jeg kanskje kommer til å benytte meg av i fremtida, men kanskje ikke pr. dags dato:P Time will show;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar